ZWROTY I WYMIANY

Sklep www.madamtris.pl gwarantuje możliwość  zwrotu towaru.

Sklep Madam Tris informuje, że jako takie wymiany zakupionego towaru nie są realizowane ponieważ aby wymienić towar trzeba go zwrócić a potem dokonać ponownego zakupu.

Klient ma prawo do zwrotu towaru  bez podawania przyczyn w ciągu 10 dni od dostarczenia przesyłki lub odebraniu jej osobiście.

Zwrot  towaru jest możliwa tylko i wyłącznie z paragonem/fakturą otrzymaną wraz z zamówieniem oraz protokołem zwrotu produktu

Zwroty i wymiana bez paragonu/faktury nie będą uwzględniane.
Zwrócony towar musi być w stanie nienaruszonym – to znaczy nie może nosić śladów użytkowania (wybrudzenie podkładem lub innymi kosmetykami) oraz uszkodzeń mechanicznych, musi posiadać oryginalną folię oraz etykiety.
Koszt wysyłki zwracanego towaru ponosi Klient.

Firma P.P.H.U „Tris” Krystyna Drzewicka nie przyjmuje paczek wysłanych za pobraniem.
P.P.H.U. „Tris” Krystyna Drzewicka zobowiązuje się do zwrócenia kosztu towaru w ciągu 5 dni roboczych od dnia dostarczenia towaru do siedziby firmy.

Dokonujemy zwrotu  tylko za zwracany produkt ale nie za koszty przesyłki 

Zwrot kosztu zamówienia następuje tylko i wyłącznie, jeśli zostaną spełnione wymagania punktu 9.3 regulaminu sklepu.
W przypadku wymiany towaru, reklamacja zostaje uwzględniona jeśli zamiana stanu fizycznego towaru wynika z winy Sprzedawcy. Wszelkie naruszenia wynikłe z winy Klienta skutkują odrzuceniem reklamacji.

Procedura złożenia reklamacji wygląda następująco

Klient po dostrzeżeniu wszelkich nieprawidłowości powinien niezwłocznie wypełnić formularz

Wypełniony formularz należy wysłać drogą elektroniczną na adres mailowy sklep@madamtris.pl lub wydrukować i dołączyć do wysyłanego towaru

Uszkodzony towar należy wysłać na adres firmy: P.P.H.U. „Tris” Krystyna Drzewicka, ul. Łowiecka 15, 22-100 Chełm wraz z paragonem lub fakturą

Koszt wysyłki pokrywa Klient

P.P.H.U. „Tris” Krystyna Drzewicka zastrzega sobie prawo do rozpatrzenia reklamacji w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki

W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, Sprzedawca wymienia towar na nowy i zwraca koszt przesyłki; w przypadku jeśli nie ma możliwości wymiany towaru ze względu na braki na stanie magazynowym, Sprzedawca zwraca równowartość zakupionego towaru wraz z kosztem przesyłki

Zwrot towaru lub równowartości towaru następuje w ciągu 5 dni roboczych od dnia rozpatrzenia reklamacji

W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji, na przykład Sprzedawca uznaje, iż nieprawidłowość lub uszkodzenie wynika z winy Klienta, towar zostaje zwrócony w ciągu 5 dni roboczych od dnia rozpatrzenia reklamacji. Wysyłka zwrotna następuje na koszt Klienta za pomocą przesyłki pobraniowej.

Uwaga!
Prosimy pamiętać że nie ponosimy odpowiedzialności za przesyłki wysyłane listami zwykłymi, które nie są w żaden sposób monitorowane przez Pocztę Polską, w razie zagubienia takiej przesyłki nie ma możliwości złożenia reklamacji. W razie wątpliwości służymy pomocą kontakt: e-mail : sklep@madamtris.p bądź tel. 736 034 717